Loading

Zimowe Zacisze

Sytuacja: Ekonomiczny Dom to firma, która zajmuje się budową nieruchomości. W ofercie znajdują się budynki jednorodzinne, szeregowe, bliźniaki oraz zabudowa wielorodzinna. 

Nasza współpraca trwa już kilka lat. Odpowiadamy przede wszystkim za prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych — platforma Facebook, tworzenie i optymalizowanie kampanii Facebook Ads, Ponadto realizowaliśmy wiele innym mniejszych, jak i większych projektów. Od stron inwestycji, po sesje zdjęciowe, wizualizacje itp. 

Potrzeba: Tym razem Klient zlecił nam stworzenie strony internetowej nowej inwestycji, która będzie budowana w Toruniu. Dodatkowo klientowi zależało na dotarciu do potencjalnych Klientów oraz stworzeniu pozytywnie kojarzącego się klientom projektu logo. 

Cel: Zainteresowanie potencjalnych Klientów ofertą dewelopera.

Podejście

Działamy zawsze zgodnie z wewnętrznymi procesami firmy, które jasno określają zakres działań każdego członka zespoły w różnych projektach oraz sytuacjach. Dzięki takiemu rozwiązaniu nowe projekty trafiają od razu do odpowiedniej osoby, której zadaniem jest rozpisanie harmonogramu oraz przekazanie informacji o zleceniu pozostałym pracownikom. To kierownik projektu nadzoruje cały proces i dokonuje akceptacji. Oczywiście każdy nowy temat jest omawiany podczas wewnętrznych spotkań oraz poruszany na burzach mózgu. Dzięki temu wszystkie zaangażowane osoby mają wpływ na ostateczną wersję.  

Harmonogram:
  1. Analiza konkurencji, marki i pozytywnych skojarzeń.
  2. Stworzenie logotypu.
  3. Research oraz zebranie materiałów koniecznych do zaprojektowania strony WWW.
  4. Tworzenie treści na stronę internetową.
  5. Projektowanie layoutu strony.
  6. Prace nad wizualizacjami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi inwestycji oraz kartami mieszkań.
  7. Wysłanie projektu strony.
  8. Akceptacja przez klienta.
  9. Wdrożenie strony.
  10. Zakończenie projektu.

Realizacja

Na sam początek wspólnie z klientem dokonaliśmy analizy rynku, wewnętrznej marki oraz pozytywnych skojarzeń. Wcześniejsze inwestycje oraz nazwa ulicy w połączeniu nadały nazwę nowej inwestycji — Zimowe Zacisze. Kolejnym krokiem, było stworzenie projektu logo. Przygotowaliśmy kilka wersji. Ostatecznie podjęto decyzję o wyborze prostej i minimalistycznej formy. Kluczowe w tym wszystkim jest oczywiście zebranie kompletu informacji oraz materiałów od klienta.

Dopiero po przebrnięciu przed dwa poprzednie kroki przystąpiliśmy do pracy nad projektem strony internetowej. Od razu po uzyskaniu niezbędnych informacji przygotowaliśmy teksty zgodne z zasadami SEO oraz wstępny układ strony, dzięki któremu byliśmy w stanie cały czas kontrolować wprowadzane zmiany tekstowe, graficzne, czy funkcjonalności. Layout konsekwentnie został stworzony w jednym stylu. Postawiliśmy na prostą nawigację. Pamiętaliśmy o zachowaniu przestrzeni między sekcjami, dzięki czemu potencjalni użytkownicy nie zgubią się i nie zostaną przytłoczeni zbyt dużą ilością informacji, oczywiście nie mogło zabraknąć na końcu prostego formularza kontaktowego.

Co do samych tekstów to zostały one napisane w prostej i zrozumiałej formie. Ograniczyliśmy liczbę fontów oraz wyśrodkowanie tekstu do koniecznego minimum. Nie zapomnieliśmy również o użytkownikach mobilnych, dla których od samego początku wdrażaliśmy mobilne rozwiązania. W międzyczasie podjęliśmy się przygotowania wizualizacji inwestycji. Wybraliśmy najciekawsze punkty odniesienia oraz pomieszczenia, po czym od razu przystąpiono do realizacji. Oczywiście nie obyło się bez wizyty na miejscu i przygotowaniu dokumentacji fotograficznej.

Prace nad layoutem oraz wizualizacjami były prowadzone równocześnie, dzięki czemu czas wykonania był optymalny i nie uległ wydłużeniu. Wykonaliśmy: wizualizacje zewnętrze, wewnętrzne oraz 360°. Podczas pracy nad projektem zastosowaliśmy nowe technologie. Wykorzystaliśmy zdjęcie okolicy z drona i wkomponowaliśmy tam wizualizacje oraz obiekty, dzięki czemu potencjalni klienci mogą sobie lepiej wizualizować inwestycję oraz jej odniesienie do otoczenia.

Jeśli chodzi o samą stronę, to zaprojektowaliśmy stronę główną oraz wszystkie potrzebne podstrony wraz z sekcjami. Odpowiadaliśmy ponadto za stworzenie interaktywnej mapy budynków, która ma informować o statusie mieszkań, tabelę z mieszkaniami i najważniejszymi informacjami oraz dedykowany system zapytań ofertowych.

W międzyczasie uruchomiliśmy komunikację na Facebooku, której działaniem było zbadanie zainteresowania zakupem nieruchomości oraz poinformowanie o planach firmy względem tego terenu. Kolejnym etapem było zakończenie projektu oraz dodanie do niego wizualizacji. Dzięki długoletniej współpracy oraz zaufaniu zdobytym przy tworzeniu innych projektów dla tego Klienta mogliśmy pozwolić sobie na wysłanie layoutu strony w wersji niemalże ostatecznej. Jedyne naniesione przez nas zmiany były związane z ewentualnymi poprawkami wynikającymi z aktualizacji projektu.

Wdrożenie strony przebiegło bez żadnych komplikacji, po czym przystąpiliśmy do wzmocnienia komunikacji na profilu marki. Przy budżecie kampanii, który w początkowej fazie wynoszącym zaledwie 300 zł w ciągu 3 dni dotarliśmy do ponad 23 tys. użytkowników Facebooka z czego, aż 930 osób wyświetliło stronę z ofertą, co było naszym celem.

Shopping Basket

Dołącz do najlepszych!

Wykorzystaj potencjał